Σελίδες

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013

ΤΑΣΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ - "Ένας καλλιτέχνης μηχανικός αυτοκινήτων"

Ένας καλλιτέχνης μηχανικός αυτοκινήτων από τον Πόντο
Ένας καλλιτέχνης μηχανικός αυτοκινήτων
Διαβάστε στο www.ellines.com
Ο Τάσος Χαραλαμπίδης ήταν μόλις επτά ετών όταν οι γονείς του τον πήραν μαζί τους στη Γερμανία. Ζει εδώ και 42 χρόνια μακριά από την Ελλάδα καταφέρνοντας όλο αυτό το διάστημα να δημιουργήσει μία επιχείρηση που πολλοί θα ζήλευαν.
Για τη συνέχεια του άρθρου πατήστε εδώ.
www.ellines.com  - H Πρώτη Διαδικτυακή Χώρα στον Κόσμο
http://www.enikos.gr/society/120559,_Enas_kallitexnhs_mhxanikos_aytokinhtwn.html



Der Film - Reborn from Claus Kossmann on Vimeo.

Ο Τάσος Χαραλαμπίδης ήταν μόλις επτά ετών όταν οι γονείς του τον πήραν μαζί τους στη Γερμανία. Ζει εδώ και 42 χρόνια μακριά από την Ελλάδα καταφέρνοντας όλο αυτό το διάστημα να δημιουργήσει μία επιχείρηση που πολλοί θα ζήλευαν. Το πάθος του για τα αυτοκίνητα και συγκεκριμένα τις Porsche, τον οδήγησε στο επάγγελμα του μηχανικού αυτοκινήτων. Αφορμή στάθηκε μία σύντομη βόλτα με τον πατέρα του, που στα μέσα της δεκαετίας του 70, είχε αγοράσει ένα Opel Record 1900 κυβικών, ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για τα δεδομένα της εποχής. Ταξιδεύοντας στην Autobahn ο Τάσος Χαραλαμπίδης είδε από τον καθρέφτη του συνοδηγού ένα κόκκινο αμάξι με αεροδυναμικό σχεδιασμό να πλησιάζει και να προσπερνάει αστραπιαία το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο πατέρας του που έδειχνε έκπληκτος, καθώς κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 150 χιλιομέτρων την ώρα. Αυτό ήταν. Η Porsche που προσπέρασε το οικογενειακό αυτοκίνητο, έμελλε να είναι από τότε το αντικείμενο του πόθου του. Σπούδασε μηχανικός αυτοκινήτων στο Ντίσελντορφ και το Βερολίνο, αποκτώντας την άγνωστη για την ελληνική πραγματικότητα ειδικότητα του ειδικού στις αναπαλαιώσεις αυτοκινήτων. Από την ηλικία των 16, μαθητής τεχνικού λυκείου ακόμη, έκανε την πρακτική του άσκηση στην αντιπροσωπεία της Porsche, στο Ντίσελντορφ, όπου και εργάστηκε για αρκετά χρόνια. Το 1995 άνοιξε ένα μικρό εργαστήριο στο Μέτμαν, κοντά στο Λεβερκούζεν, όπου τελικά μεταφέρθηκε το 2002 σε ιδιόκτητο οικόπεδο και μέχρι σήμερα βρίσκεται η μικρή αλλά ιδιαίτερα επικερδής επιχείρησή του. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς, ότι έχει πελάτες από την άλλη άκρη του Ατλαντικού και φροντίζει να μην προχωρά σε περισσότερες από πέντε αναπαλαιώσεις ετησίως, αν και θα μπορούσε να κάνει τον τριπλάσιο αριθμό. Το κόστος της κάθε αναπαλαίωσης αγγίζει και σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνά το 150.000 ευρώ, όμως όπως ο ίδιος δηλώνει στο ellines.com, «στόχος δεν είναι τα λεφτά. Στόχος είναι να είσαι ευχαριστημένος από τη δουλειά σου, να πέφτεις το βράδυ για ύπνο, γνωρίζοντας ότι έκανες αυτό που ξέρεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Διαβάστε περισσότερα: http://www.ellines.com/erga-ellinon/4961-enas-kallitechnis-michanikos-autokiniton-apo-ton-ponto/
Copyright © Ellines.com
Ο Τάσος Χαραλαμπίδης ήταν μόλις επτά ετών όταν οι γονείς του τον πήραν μαζί τους στη Γερμανία. Ζει εδώ και 42 χρόνια μακριά από την Ελλάδα καταφέρνοντας όλο αυτό το διάστημα να δημιουργήσει μία επιχείρηση που πολλοί θα ζήλευαν.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.ellines.com/erga-ellinon/4961-enas-kallitechnis-michanikos-autokiniton-apo-ton-ponto/
Copyright © Ellines.com

Πηγή: http://www.ellines.com/erga-ellinon/4961-enas-kallitechnis-michanikos-autokiniton-apo-ton-ponto/
Ο Τάσος Χαραλαμπίδης ήταν μόλις επτά ετών όταν οι γονείς του τον πήραν μαζί τους στη Γερμανία. Ζει εδώ και 42 χρόνια μακριά από την Ελλάδα καταφέρνοντας όλο αυτό το διάστημα να δημιουργήσει μία επιχείρηση που πολλοί θα ζήλευαν. Το πάθος του για τα αυτοκίνητα και συγκεκριμένα τις Porsche, τον οδήγησε στο επάγγελμα του μηχανικού αυτοκινήτων. Αφορμή στάθηκε μία σύντομη βόλτα με τον πατέρα του, που στα μέσα της δεκαετίας του 70, είχε αγοράσει ένα Opel Record 1900 κυβικών, ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για τα δεδομένα της εποχής. Ταξιδεύοντας στην Autobahn ο Τάσος Χαραλαμπίδης είδε από τον καθρέφτη του συνοδηγού ένα κόκκινο αμάξι με αεροδυναμικό σχεδιασμό να πλησιάζει και να προσπερνάει αστραπιαία το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο πατέρας του που έδειχνε έκπληκτος, καθώς κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 150 χιλιομέτρων την ώρα. Αυτό ήταν. Η Porsche που προσπέρασε το οικογενειακό αυτοκίνητο, έμελλε να είναι από τότε το αντικείμενο του πόθου του. Σπούδασε μηχανικός αυτοκινήτων στο Ντίσελντορφ και το Βερολίνο, αποκτώντας την άγνωστη για την ελληνική πραγματικότητα ειδικότητα του ειδικού στις αναπαλαιώσεις αυτοκινήτων. Από την ηλικία των 16, μαθητής τεχνικού λυκείου ακόμη, έκανε την πρακτική του άσκηση στην αντιπροσωπεία της Porsche, στο Ντίσελντορφ, όπου και εργάστηκε για αρκετά χρόνια. Το 1995 άνοιξε ένα μικρό εργαστήριο στο Μέτμαν, κοντά στο Λεβερκούζεν, όπου τελικά μεταφέρθηκε το 2002 σε ιδιόκτητο οικόπεδο και μέχρι σήμερα βρίσκεται η μικρή αλλά ιδιαίτερα επικερδής επιχείρησή του. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς, ότι έχει πελάτες από την άλλη άκρη του Ατλαντικού και φροντίζει να μην προχωρά σε περισσότερες από πέντε αναπαλαιώσεις ετησίως, αν και θα μπορούσε να κάνει τον τριπλάσιο αριθμό. Το κόστος της κάθε αναπαλαίωσης αγγίζει και σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνά το 150.000 ευρώ, όμως όπως ο ίδιος δηλώνει στο ellines.com, «στόχος δεν είναι τα λεφτά. Στόχος είναι να είσαι ευχαριστημένος από τη δουλειά σου, να πέφτεις το βράδυ για ύπνο, γνωρίζοντας ότι έκανες αυτό που ξέρεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Διαβάστε περισσότερα: http://www.ellines.com/erga-ellinon/4961-enas-kallitechnis-michanikos-autokiniton-apo-ton-ponto/
Copyright © Ellines.com



Ο Τάσος Χαραλαμπίδης ήταν μόλις επτά ετών όταν οι γονείς του τον πήραν μαζί τους στη Γερμανία. Ζει εδώ και 42 χρόνια μακριά από την Ελλάδα καταφέρνοντας όλο αυτό το διάστημα να δημιουργήσει μία επιχείρηση που πολλοί θα ζήλευαν. Το πάθος του για τα αυτοκίνητα και συγκεκριμένα τις Porsche, τον οδήγησε στο επάγγελμα του μηχανικού αυτοκινήτων. Αφορμή στάθηκε μία σύντομη βόλτα με τον πατέρα του, που στα μέσα της δεκαετίας του 70, είχε αγοράσει ένα Opel Record 1900 κυβικών, ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για τα δεδομένα της εποχής. Ταξιδεύοντας στην Autobahn ο Τάσος Χαραλαμπίδης είδε από τον καθρέφτη του συνοδηγού ένα κόκκινο αμάξι με αεροδυναμικό σχεδιασμό να πλησιάζει και να προσπερνάει αστραπιαία το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο πατέρας του που έδειχνε έκπληκτος, καθώς κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 150 χιλιομέτρων την ώρα. Αυτό ήταν. Η Porsche που προσπέρασε το οικογενειακό αυτοκίνητο, έμελλε να είναι από τότε το αντικείμενο του πόθου του. Σπούδασε μηχανικός αυτοκινήτων στο Ντίσελντορφ και το Βερολίνο, αποκτώντας την άγνωστη για την ελληνική πραγματικότητα ειδικότητα του ειδικού στις αναπαλαιώσεις αυτοκινήτων. Από την ηλικία των 16, μαθητής τεχνικού λυκείου ακόμη, έκανε την πρακτική του άσκηση στην αντιπροσωπεία της Porsche, στο Ντίσελντορφ, όπου και εργάστηκε για αρκετά χρόνια. Το 1995 άνοιξε ένα μικρό εργαστήριο στο Μέτμαν, κοντά στο Λεβερκούζεν, όπου τελικά μεταφέρθηκε το 2002 σε ιδιόκτητο οικόπεδο και μέχρι σήμερα βρίσκεται η μικρή αλλά ιδιαίτερα επικερδής επιχείρησή του. Αρκεί να αναλογιστεί κανείς, ότι έχει πελάτες από την άλλη άκρη του Ατλαντικού και φροντίζει να μην προχωρά σε περισσότερες από πέντε αναπαλαιώσεις ετησίως, αν και θα μπορούσε να κάνει τον τριπλάσιο αριθμό. Το κόστος της κάθε αναπαλαίωσης αγγίζει και σε ορισμένες περιπτώσεις ξεπερνά το 150.000 ευρώ, όμως όπως ο ίδιος δηλώνει στο ellines.com, «στόχος δεν είναι τα λεφτά. Στόχος είναι να είσαι ευχαριστημένος από τη δουλειά σου, να πέφτεις το βράδυ για ύπνο, γνωρίζοντας ότι έκανες αυτό που ξέρεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο».

Διαβάστε περισσότερα: http://www.ellines.com/erga-ellinon/4961-enas-kallitechnis-michanikos-autokiniton-apo-ton-ponto/
Copyright © Ellines.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου