Σελίδες

Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2016

Παρουσίαση των σχετικών με την Επιχειρηματικότητα δραστηριοτήτων του ΕΠΑΛ & Ε.Κ. Αλεξάνδρειας από τη Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης κα Αριάννα Βατάκα-Πιπιλιαγκοπούλου στο 11ο ΠΟΛΥΣΥΝΕΔΡΙΟ "ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ": «NEXT GENERATION: Δημιουργώντας το νέο επιχειρηματικό προφίλ»

Η Σύμβουλος Παιδαγωγικής Ευθύνης κα Αριάννα Βατάκα-Πιπιλιαγκοπούλου παρουσίασε τις σχετικές με την Επιχειρηματικότητα δραστηριότητες του ΕΠΑΛ & Ε.Κ. Αλεξάνδρειας στο 4o ΠΑΝΕΛ 11ου ΠΟΛΥΣΥΝΕΔΡΙΟΥ "ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ": «NEXT GENERATION: Δημιουργώντας το νέο επιχειρηματικό προφίλ» στο ξενοδοχείο ΤΗΕ ΜΕΤ της Θεσσαλονίκης.

Οι δράσεις του ΕΠΑΛ & Ε.Κ. Αλεξάνδρειας που παρουσιάσθηκαν ήταν:
  • Οι μαθητές του ΕΠΑΛ & Ε.Κ. Αλεξάνδρειας κατασκεύασαν παγκάκια για να τα διαθέσουν δωρεάν σε σχολεία του Δήμου Αλεξάνδρειας 
  • Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας: "Εταιρεία παραγωγής, τυποποίησης και συσκευασίας λαχανικών" Χαχούδη Α., Ταστσόγλου Β.
  • ΕΠΑΛ εν δράσει - Η Σχολική Εφημερίδα του ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας


Το βίντεο από την Παρουσίαση της κας Αριάννας Πιπιλιαγκοπούλου


Η κ. Αριάννα Βατάκα- Πιπιλιαγκοπούλου, σχολική σύμβουλος φυσικών επιστημών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρθηκε σε καινοτομικές δράσεις στον χώρο της εκπαίδευσης. Η ίδια μίλησε για την αναγκαιότητα να υπάρξουν μαθήματα επιχειρηματικότητας ακόμα και μέσα στα σχολεία, αφού οι σημερινοί μαθητές είναι μελλοντικοί ενήλικες και μέλη της κοινωνίας που πρέπει να εργαστούν. «Έρευνα- Δημιουργία και Επιχειρηματικότητα» είναι το τρίπτυχο σημείωσε η κ. Βατάκα. Όπως είπε η κ. Βατάκα σε πολλά σχολεία υπάρχουν εξαιρετικές περιπτώσεις μαθητών επιχειρηματιών οι οποίοι στο πλαίσιο μαθημάτων δημιουργούν την δική τους «εικονική επιχείρηση».

Η 11η διοργάνωση γίνεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Εξωτερικών, του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού καθώς και του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με τιμώμενη περιοχή τη Λέσβο.






Κατά τη διάρκεια του 4ου Πάνελ μαθητές του 3ου Γενικού Λυκείου Βεροιας μίλησαν για τη δική τους... επιχείρηση. Όπως είπαν αξιοποίησαν τους φυσικούς πόρους του σχολείου τους, έκαναν κομποστοποίηση, συσκεύασαν λίπασμα το οποίο πούλησαν, έκαναν λάδι το οποίο δώρισαν σε ιδρύματα και κοινωνικές δομές, παρασκεύασαν μπάρες δημητριακών, παγκάκια από παλέτες, επιτραπέζια παιχνίδια και ημερολόγια τα οποία παρουσίαν στο κοινό του Πολυσυνεδρίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου