Στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΕΠΑΛ 2013
Δίδονται σήμερα
στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των μαθημάτων,
στα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές και οι απόφοιτοι
των Επαγγελματικών Λυκείων (Ομάδα Α’) για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια
Εκπαίδευση.Από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι:
Στις εξετάσεις προσήλθε το 77,6% του συνόλου των υποψηφίων (17.394 από 22.416 υποψηφίους). Το 2012 είχε προσέλθει το 78,45% του συνόλου των υποψηφίων (17.584 από 22.414 υποψηφίους).
Παρατηρείται ότι το ποσοστό στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 είναι 4,38% και μεταξύ 15-18 είναι 7,91%.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ
Για τα Στατιστικά Στοιχεία πατήστε εδώ
Πηγή: http://minedu.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9849-28-06-13-2013.html
25-06-13 Στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των Πανελληνίων Εξετάσεων Γενικού Λυκείου έτους 2013
Δελτίο Τύπου
Στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των Πανελληνίων Εξετάσεων
Δίδονται σήμερα στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των μαθημάτων, στα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές και οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Για να δείτε τους σχετικούς πίνακες με τα πιο πάνω στατιστικά στοιχεία μεταβείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παδειας & Θρησκευμάτων στον ακόλουθο υπερσύνδεσμο.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Πηγή: http://minedu.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9838-25-06-13-2013.html
Δίδονται σήμερα στη δημοσιότητα τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών των μαθημάτων, στα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές και οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου, για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Για να δείτε τους σχετικούς πίνακες με τα πιο πάνω στατιστικά στοιχεία μεταβείτε στην επίσημη ιστοσελίδα του Υπουργείου Παδειας & Θρησκευμάτων στον ακόλουθο υπερσύνδεσμο.
Για το Δελτίο Τύπου πατήστε εδώ.
Πηγή: http://minedu.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9838-25-06-13-2013.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου